Gästebuch

Bitte Vor- und Nachname angeben (oder einfach eindeutig, dass wir wissen wer es ist)

Kommentare: 136
  • #136

    Marc (Donnerstag, 24 Februar 2011 09:44)

    Hallo Ihr Lieben, schön, dass Ihr es Euch gut geht. Vielen Dank nochmal, dass ich durch Euch meine Freude am Tauchen wiedergefunden Habe.
    Marc

  • #135

    Gaby & Patrick (Montag, 03 Januar 2011 17:27)

    Hallo zusammen, willkommen zurück. War spannend (und manchmal traurig - Bluestar...)immer wieder mal hier von euch zu lesen.
    Viel Spass in der kalten Schweiz...wir fliegen am Freitag auf die Molukken :-)
    Liebe Grüsse aus der Lenk
    Gaby und Patrick (Bluestar Januar 2010...war eine tolle Zeit...)

  • #134

    marderkaninchen (Dienstag, 28 Dezember 2010 01:29)

    hallo schönen guten abend wünsche ich , schöne hp und weiterhin viel erfolg, über einen gegenbesuch würden wir uns freuen .

    mfg nicole

    www.marderkaninchen.de

  • #133

    Silvia (Montag, 27 Dezember 2010 10:35)

    Hallo Jasmin
    So jetzt sind ihr wieder zrugg. Nach einige Turbulänze do im Gschäft, han ich mir dänk i muess wieder emol luego wo ihr steget und han wieder dörfe schöni und idrucksvolli Foti aluege. Euri Reis isch sicher sehr schön gsi und ich würd gärn persönlich emol devo ghöre. Also wenn de Luscht hesch, mäld dich doch mol.
    Liebs Griessli

    Silvia

  • #132

    Silvana (Dienstag, 07 Dezember 2010 12:22)

    Welcome home....guets Agwöhne dehei und hoffentlich bis gli emol :-) Villi Grüess Silvana & Adi

  • #131

    mami (Dienstag, 16 November 2010 13:06)

    hallo ihr beiden
    also i ka do numme sage :
    DAS ISCH LàBE ; DAS ISCH LàBE......i find das so toll , was ihr do alles erläbt händ .
    küssli

  • #130

    Lüdin Rosmarie und Andreas (Samstag, 06 November 2010 22:47)

    Hallo bald Heimkehrende Jasmin und Alexander.
    Es sind noch ein paar Wochen,dann kommen die Tage danach sind die Stunden und Minuten.Und der Alltag ist bald wieder da.Geniesst einfach noch Euren wunderschönen Aufenthalt und Eure gemeisammen Erlebnisse und vielen herzlichen Dank. Danke für die wunderschönen Fotos und Reiseberichte .Alles war für uns einfach nur wunderschön,genial und zum staunen sehr eindrücklich.Danke!!
    Es dicks Grüessli für Eu machets eifach so guet wie bisher
    Rosmarie ,Andy und Fammilie

  • #129

    mami (Freitag, 22 Oktober 2010 13:04)

    hallöchen zämme
    au ich hoff , dass es im alex besser goht .
    uff jede fall bin i denn scho froh , wenn ihr wieder in dr schwiz sind .
    es liebs grüessli und küssli

    s'mami

  • #128

    Steffi (Donnerstag, 21 Oktober 2010 12:11)

    Hallo ihr 2

    Us em herbschtliche kalte aber sehr sunnige Aesch schick ich wieder mol e paar ganz liebi Griess. Ich hoff em Alex gohts wieder tip top und ihr chönnet no dr Rescht ganz toll gniesse. Machet das au no e bitzeli für mi denn mit all dene schöne Bilder und bricht bricht immer wieder s Fernweh us. ich hoff mir gsehn uns denn mol wieder nach em 3. Dez wenn ihr deheim sind. Machets guet und bis bald
    Gruess Steffi Däni und Florian

  • #127

    Rös Jäger (Montag, 18 Oktober 2010 09:04)

    Hallo meine Lieben
    Mit grosser Spannung habe ich einmal mehr euren Reisebericht gelesen. Manchmal erinnern mich Ortsnamen und Ereignisse an meine eigenen Reiseerlebnisse.
    Ich wünsche euch weiterhin viele tolle Erlebnisse und eine gute Weiterreise.
    Liebe Grüsse s'Gotti

  • #126

    Lüdin Rosmarie und Andreas (Donnerstag, 14 Oktober 2010 21:16)

    Hallo Ihr zwei Lieben Jasmin und Alexander Sind wieder super Fotos kann mich fast nicht satt sehen,sind wunderschön.Hoffentlich geht es Euch gesundheitlich gut.
    Mit liebsten Grüssen und alles Gute
    Rosmarie und Andy

  • #125

    Lüdin Rosmarie und Andreas (Donnerstag, 30 September 2010 21:41)

    Hallo Ihr zwei Lieben
    Eifach nur ganz liebi Grüess und ä dicki Umarmig machet`s eifach ganz guet.
    Grüessli Rosmarie und Andy

  • #124

    Silvia & Jürgen aus Leipzig (Freitag, 17 September 2010 11:35)

    Hi Ihr Lieben,
    wenn Ihr mal Zeit habt :-), dann
    schaut doch mal auf diese Seite: www.vox.de/medien/eacd-6e264-6c17-26-6ddb0/michael-stellt-sich-vor.html
    Wünschen Euch noch gutes Weiterreisen.
    Ganz liebe Grüße Silvia & Jürgen

  • #123

    Reini Irresberger (Dienstag, 07 September 2010 20:22)

    Ma, Euch geht's gut. Immer auf Reisen. Aber uns auch nicht schlecht. Haben auch schon die nächste Tauchreise geplant. Es geht im Frühjahr nach Bonaire und dann nach Galapagos. Ich hoffe, wir treffen uns irgenwann einmal am Attersee.

  • #122

    Silvana & Adi (Dienstag, 07 September 2010 09:25)

    ...und schon gings wieder los bei euch, so toll :-) Wir lesen regelmässig eure Berichte und sind gespannt auf weiteres! Lustig, über HongKong haben wir etwa die selbe Meinung, wir waren nach 3 Tagen auch froh, weiterreisen zu können :-) Wir wünschen euch weiterhin eine gute Zeit. Passt auf euch auf. Lg Silvana & Adi

  • #121

    Julia und Jörg aus Freiburg (Montag, 06 September 2010 17:32)

    Hallo ihr beiden, nun sind wir wieder zurück aus Malaysia und haben gleich mal eure schöne Homepage bestaunt. Wir sind nun gespannte auf eure weiteren Reiseberichte! Viele liebe Grüße, J+J

  • #120

    Doris und Silvio (Freitag, 20 August 2010 18:13)

    Hallo Jasmin

    Aus den Ferien im Montavon wünschen wir Dir alles Gute zum Geburtstag und noch viel Spass auf der Weltreise.

  • #119

    mami (Donnerstag, 05 August 2010 19:23)

    schön wieder die berichte lesen zu können . ...
    unglaublich diese super bilder....
    grüessli

  • #118

    Lisa (Donnerstag, 05 August 2010 17:46)

    Liebe Jasmin und lieber Alex
    ich wünsche Euch viel Spass bei der weiteren Reise und ich habe mich mega mega mega gefreut, Euch zu treffen!!!
    Ganz klar natürlich, dass ich mich nach über 20 Jahren auf Jasmin gefreut habe, aber das nimmst mir sicherlich nicth übel lieber Alex ;o)
    Ich habe lange über unser Treffen nachgedacht und es ist mir ganz tief ins Herz gegangen... ich hoffe, dass wir uns wiedersehen, wenn ihr zurück seid!
    Liebste Grüsse und viel
    Spass -Lisa-

  • #117

    Luedin Andreas Rosmarie (Freitag, 30 Juli 2010 10:15)

    Hallo Ihr zwei Lieben
    Hoffen alles geht gut.Ihr seit gut angekommen? Freuen uns mit Euch so viel Erfahrungen und Spass zu sammeln wie auf der letzten Reise.Erwarten gerne Eure interessanten Reiseberichte.
    Herzlichi Grüessli
    Rosmarie und Andreas

  • #116

    mami (Mittwoch, 28 Juli 2010 10:07)

    und schon wieder abschied nehmen...hoffe , ihr seid gut angekommen.....wünsche euch alles gute und viel spass bei der fortsetzung eurer weltreise.....

  • #115

    Lüdin Rosmarie und Andreas (Samstag, 03 Juli 2010 22:47)

    War doch einfach überwältigend Euch zu sehen und zu umarmen.Gesund und glücklich.
    Grüessli Rosmarie und Andy

  • #114

    Silvana & Adi (Donnerstag, 01 Juli 2010 10:32)

    Hei grad gläse das dir in d'Schwiz chömmet??? Würde eus freue vo Euch zghöre und hoffe dass es Euch guet goht. Hei grad chli Färnweh becho wäg de Föteli vo NZ und Sydney...;-) Möchets guet und guets Acho! Villi Grüess Silvana & Adi

  • #113

    mami (Sonntag, 27 Juni 2010 14:13)

    alexlein und jasilein kommen von der ferne hei......mütterlein freut sich sehr über eure rückkehr......guten flug ,wünsche ich euch .....bis bald .

    küüüüüüsslllliii

    mami aus aesch

  • #112

    Lüdin Rosmarie und Andreas (Sonntag, 27 Juni 2010 10:34)

    Eifach ä gueti Rückreis.Alles gueti .Mir freue uns mit Eu über euri Heimkehr.
    Machets eifach guet
    Wir treffen uns
    Grüessli Rosmarie und Andreas

  • #111

    Eric Fäsi (Freitag, 18 Juni 2010 15:23)

    Ich find das Boot uf em Föteli mit em Alex mega cool!
    Ich freu mi Euch scho wenn mir uns bald wiedergsehn.
    Liebe Gruess au vo dr Jacqueline und em Mami und Papi
    Eric

  • #110

    Fabi&Mätthu (Dienstag, 18 Mai 2010 13:08)

    Hallo zäme
    Merci für die schöni Zyt und die spannende Gspräch, wo mir im Bluestar hei dörfe gniesse!
    Mir si jetz wieder dehei und versueche is as läbe dehei z gwöhne... ;-)
    Liebi grüässlis

  • #109

    Silvia (Dienstag, 11 Mai 2010 08:58)

    Hallo Zämme
    und wie gohts euch eso? Hoi Jasmin, wo sind ihr zur Zyt? Sindr scho wieder zrugg? En liebe Gruess us dr Sympany, kannsch di jo emol mälde wenn de Luscht und Lune hesch.
    Liebs Griessli

    Silvia

  • #108

    Lüdin Rosmarie und Andreas (Donnerstag, 29 April 2010 22:20)

    Nachtrag:Entschuldigung UPS isch oni Grüessli wäg Rosmarie und Andreas

  • #107

    Lüdin Rosmarie und Andreas (Donnerstag, 29 April 2010 22:02)

    Hallo Ihr zwei lieben Jasmin und Alex
    Wünschen Euch einfach die Erfahrung zu nutzen die Ihr gesammelt habt. 1 Jahr ist schon bald vorbei.Freude,Zufriedenheit und Glück weiterhin.
    Machets eifach so guet wie bisher.

  • #106

    Doris und Silvio (Donnerstag, 22 April 2010 19:55)

    Alex alles Gueti zem Gebutsdaag. Dr Silvio isch uff em Wäg zur Besserig. Gniesset no witerhin euri Wältrais.

    S' Doris und natürligg dr Silvio.

  • #105

    mami (Donnerstag, 22 April 2010 13:26)

    hallöchen zämme
    au ich wünsch dir ,Alex alles gueti zu dim geburtstag.......freu mi uff eures bsüechli in dr schwiz im juli......
    hebets no guet .

    mami us aesch

  • #104

    Marco Licciardello (Donnerstag, 22 April 2010 08:33)

    Hallo Zämme,
    Ich hoff doch Ihr gniesset wiiterhin Euri Ferie in dr Südsee. :-)
    Alex:
    Ich wünsch Dir alles Gueti zum Geburi. Gniess din Tag und händ Sorg zunenand.
    Gruss, the licci-family :-)

  • #103

    Frank und Natalie (Donnerstag, 15 April 2010 19:53)

    Hallo leute, wie geht's... let's continue in English. Are you still in the diving school? We are doing fine and we're very very happy that spring is in the air :-) We think a lot about you and imagine how life is over there. Keep on diving, say hello to the sharks and remember to use some tigerbalsem if you have a diving-wrist problem... Just give a call when you're back in Europe.
    Tschuss, Frank und Natalie aus Belgien
    ps: you should open a Patagonia in the Philippines

  • #102

    Dr Hess (Donnerstag, 18 März 2010 06:56)

    Hoy Zämmä hoff euch gots guet! bi immer
    wieder überwältigt weni euri bilder
    alueg. ha eigendlich mol wellä sagä das
    ich mi do im gschäft au wie in dä feriä
    fühl. ich schwümm do im meer, vo arbet.
    lig amänä chalchstrand, unter dr temperaturwächselanlag. gnies d'ussicht,
    uf mi monitir. un schwitz bi 35°C im
    schattä, bi dr dampfanlag. dr einzig
    nochteil isch mi hotel do, das isch
    völlig überfüllt, und ich muess s zimmer
    mit anderä 14 stück teilä.

    so gnue vo mir, ich wünsch euch no alles
    gueti für dr räscht. und no vill spassigi und ufregindi ziit.

    gruess R.Hess

  • #101

    genau de glich wiae i de mailadresse... (Montag, 08 März 2010 04:43)

    Sali Alex, Sali Jasmin,

    beste dank nomol fuer de tolli ufenthalt bi eu im bluestar!
    mit em tauche isch fuer mich wuerklich en traum in erfuellig gange!!!
    nach de philippine bini witer uf tahiti. isch ja grad chli geil da ;-)
    wills in papeete zwuesched dure no oeppe mal chli raegnet bini jetzt fuer es paar taeg in fakarava. Alex, du haesch noed zvill versproche! wow diae haie.......... unglaublich! oder denn hani e ca. 4m grossi mantaroche gseh, eifach hammermaessig! und das doerf ich es stuck wiit dank eu gseh!

    merci nomol vill mal und macheds guaet.

    en gruaess
    simon

  • #100

    S'Mangolds (Montag, 01 März 2010 13:25)

    Hallo zämme mir hoffe euch gohts guet in dr Wärmi. Bi uns isch nach ere super Fasnacht wieder dr Alltag ykehrt. Aber irgendwie händ ihr eifach gfählt. Das mit em Foti vom Alex isch laider nid z'stand cho. Viellicht hän mir jo no Zyt bis an Bummel am Sunndig. So e schöne sehrsunnige und frühligshafte Grues us Aesch

  • #99

    Volker Lange (Donnerstag, 18 Februar 2010 05:58)

    _.~*°*~~~~ _..-+*~~~~°*+-.._*.-+*
    _..-+*°*+-.._ \\\!!!///_..-+*°*+-.._
    _..-+*°*+-.._ ( ô ô ) _..-+*°*+-.._
    _..-°*+-.._ooO-(_)-Ooo_..-+*°*+-.._
    _..-+*°*+-.._ ~~~*°*~~~ _..-+*°*+-.._
    ~~~ _..-+*°*+-..~~~~ _..-+*°*+-.._
    _..-+*~~°*+-..__..-+*~~~~°*+-.._*+-...-
    _.~*°*~~~~ _..-+*~~~~°*+-.._*.-+*°*+-.._
    Ich möchte einen netten Gruß hinterlassen
    und ich würde mich freuen, wenn Sie auf
    meiner Homepage auch einmal
    vorbei schauen würden!
    Viele Grüße vom Meer

  • #98

    mami (Donnerstag, 11 Februar 2010 12:47)

    halli hallo
    hoff , es goht euch guet.....scho lang nüt meh g'läse vo euch.....bi uns isch wieder emol sehr viel turbulänz....wohnigsrümig vo dr eliane . 4 tonne in de muldene geh...wau...blutte wahnsinn !!!!!!!
    wünsch euch no schöni zit und ich vermiss euch sehr .
    mami

  • #97

    Maja und Harry (Freitag, 05 Februar 2010 15:56)

    Hallo Ihr zwei Wältebummler mir ghöre zum Glück immer wieder öbbis vom Nadine und em Marco vo Euch...mir wäre so gärn au emol bi Euch vor allem jetzt in dämm schöne Hotel:-) bi uns isch s immer glich mir göhn go schaffe und freue uns ufs Wucheänd aber au das goht schnäll verbi...und denn fohts widder a mit mäntig...:-) unseri Ami's sinn in dr Schwyz gsi und mir hänn notürlig unsere Sohn und die beide Grosskinder gnosse und hänn jetzt notürligg scho widder langi Zyt nachene...aber das kenne jo Euri Eltere au numme bi Euch hörts villicht emol uf und bi uns bliebts zimligg sicher eso... aber ich will nit jomere mir dörfe drfür e bitzli euri Gotte-und Göttikinder gniesse das sinn zwei richtige Goldschätz uf das könne Dir Euch ganz fescht freue...aber jetzt dients gniesse d Sunne d Wärmi will bi uns rägnets und s isch kalt kurz gseit eifach grusig....mir wünsche Euch ganz e schöni Zyt vergässet uns nit und wie scho gschriebe gniessets das sinn Erinnerige wo Euch niemerts ka näh und das sött jo denn e Zytli hebe ;-) liebi Griessli und ganz viel Schmützli Götti und Maja

  • #96

    Claudia (Samstag, 23 Januar 2010)

    Hallo ihr Weltenbummler!
    Schon lange nichts mehr gelesen von
    euch - gehts euch gut auf euer Insel?

  • #95

    Adi & Silvana (Freitag, 01 Januar 2010 13:26)

    mir wuensche euch fuers 2010 ganz vill gsundheit und glueck. moege euchi wuensch witterhin in erfuellig go. mir hoffe das es euch guet goht und freue is bald widr einisch oeppis vo euch zghoere. mir daenke an euch...villi liebi gruess us dr naeblige schwiz. adi & silvana

  • #94

    Doris und Silvio (Freitag, 01 Januar 2010 12:53)

    Hallo zämme
    ha chönne an dr Wiehnachte und Sylvester hai go. S'isch scheen gsi. S' goht mer viel besser und probier in dr Therapie scho ohni Schtögg z' Laufe. S' schlugge goht nonig e so gueet, aber au das wird ich maischtere. So und jetzt no alles Gueti fir's 2010 und mir dàngge an Euch.

  • #93

    Harry und Maja (Samstag, 26 Dezember 2009 18:00)

    Ich glaubs jo nit bi eifach druss gheit :-( aber jetzt gohts halt widder mir sinn jo im Auguscht au no in Houston gsi und do mir e super Angebot ka hänn vo Air France sinn mir Afangs Dezämber au nomol ghange und hänn d Taufi vo mim Grosskind Vanessa könne mit erläbe was notürligg schön gsi isch...do mir jo bi dr Hochzyt scho nit hänn könne drbi si...morn sött wenn alles guet goht dr Thomy und Familie bi uns ako für e Wuche mir freue uns riesig. Leider isch jo widder e zwüschefall gsi wo eine het welle e Pompe zünde imene Flieger somit sinn d Bedingige stränger und d Lisa het e bitzli Angscht was mir au begriffe. Jetzt warte mir ab öbb si wirgligg Fliege..Mir schigge Euch ganz liebi Griessli und e grossi Umarmig und wünsche Euch fürs Johr 2010 nur Glück und Gsundheit und gniesset alles wo Dir könnet me weiss nie, wenn nümme goht...
    Nomol Küssli Harry und Maja (mir vermisse Euch au nit nur Ihr uns ;-)

  • #92

    Harry und Maja (Samstag, 26 Dezember 2009 17:55)

    Liebs Jasmin und Alex...leider goht d Zyt so schnäll verbi und mir hänn uns scho lang nümme gmäldet... ;-)das heisst aber nit, dass mir Euch vergässe hänn...NEI unseri Gedangge sinn bi Euch und Eurer grosse Reis, aber Ihr wüsset jo Beidi wie scho gseit d

  • #91

    Melanie Mätzig (Samstag, 19 Dezember 2009 18:37)

    Hallo Ihr Zwei, habe auch mal auf Eurer Honepage vorbei geschaut und muss sagen .... Wow... das ist echt der wahnsinn. Werde Euch sicher weiter auf Eurer Reise begleiten. Es war toll Euch kennen zu lernen auf Bohol!!! Es gibt immer wieder Erlebnisse und Treffen die einen zum Umdenken bringen. Das Treffen mit Euch war sicher einer dieser Momente. Ich wünsche Euch viele liebe Gäste, viel Spaß, tolle Tauchgänge und alles alles Gute im Blue Star - mal sehen wo es Euch danach hin verschlägt! Melanie

  • #90

    Frank (Mittwoch, 09 Dezember 2009 09:02)

    Hello Jasmin und Alex,
    I read the diary about the Doubtful Sound and Queenstown etc. What a story you can write. Very nice!! That way I exercised my German again a bit more…  And yes, we had a wonderful time in the south as well. Such a pure landscape, such a nice people…

    Take care and say hi to the sharks in the Philippines (or aren’t there any???),
    Frank, the chocolate-one

  • #89

    Sabrina (Montag, 16 November 2009 10:58)

    Hihi also die pinkigen schaaaffe sind ja hammmeerr!!! :D gefällt mir :)

  • #88

    Philipp Loeffel (Freitag, 13 November 2009 07:12)

    Ab und zu gehe ich auf Eure Homepage und ich bin ja wirklich beeindruckt, was Ihr da so alles sehen und erleben dürft.
    Ich wünsche Euch beiden noch eine schöne Zeit.

    Freundliche Grüsse
    Philipp

  • #87

    Rös Jäger (Donnerstag, 12 November 2009 13:42)

    Hallo meine Lieben

    mit grosser Spannung lese ich jeweils eure spannenden Reiseerlebnisse. Es freut mich riesig dass ihr so viel tolles erleben dürft. Am Sonntag darf auch ich noch für eion paar Tage an die Sonne fleigen.
    Ich wünsche euch weiterhin viele spannende Erlebniss.
    mit ganz lieben Grüsen s'Gotti

Counter

Newsletter